O asasinato da educadora social de Badajoz conmocionou a todo o sector. Onte mércores 19 de marzo, decenas de estudantes de educación social da Universidade da Coruña (UDC) reuníronse na asemblea convocada polo Sindicato de Estudantes.
Ao longo de preto de dúas horas de debate e propostas, os e as estudantes decidiron organizarse para converter a indignación e a dor en reivindicacións e accións que poñan fin ás condicións de abandono e precariedade que vive o sector social, as súas traballadoras, beneficiarios e beneficiarias. Reproducimos a continuación a resolución aprobada nesta asemblea.
Os e as estudantes reunidas na asemblea aberta na Facultade de Ciencias da Educación da UDC queremos manifestar que consideramos que o asasinato de Belén non é ningunha traxedia inevitable, senon a consecuencia directa das condicións laborais de precariedade e a privatización do sector.
Polo tanto, esiximos:
1. A fin da privatización do sector, a educación social e o sector social non poden ser un negocio, son un dereito público.
2. O fin da precariedade, os convenios "lixo" e as condicions de inseguridade por falta de medios e recursos económicos e humanos. Basta xa de recortes, inversións inmediatas para revertir a situación.
3. Rexeitar os discursos racistas da extrema dereita e a criminalización da infancia en particular dos e das usuarias do sector social en xeral.
4. Manifestar todo o noso apoio á movilización en Badajoz do 22 e mostrar o noso compromiso para organizarnos e impulsar movilizacións contra a precariedade e a privatización.
5. Dende A Coruña facemos un chamado ao resto dos e das estudantes do sector a organizarse e contactar connosco para organizar a reposta
Na Universidade da Coruña, Facultade de Ciencias da Educación, a data 19 de marzo de 2025
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ante el asesinato de Belén, los y las estudiantes de Educación Social de la Universidad de A Coruña denuncian la precariedad y la privatización
El asesinato de la educadora social de Badajoz ha conmocionado a todo el sector. Ayer, miércoles 19 de marzo, decenas de estudiantes de Educación Social de la Universidad de A Coruña (UDC) se reunieron en la asamblea convocada por el Sindicato de Estudiantes.
A lo largo de cerca de dos horas de debate y propuestas, los y las estudiantes decidieron organizarse para convertir la indignación y el dolor en reivindicaciones y acciones que pongan fin a las condiciones de abandono y precariedad que vive el sector social, sus trabajadoras, beneficiarios y beneficiarias. Reproducimos a continuación la resolución aprobada en dicha asamblea.
Los y las estudiantes reunidas en la asamblea abierta en la Facultad de Ciencias de la Educación de la UDC queremos manifestar que el asesinato de Belén no ha sido una tragedia inevitable, sino la consecuencia directa de las condiciones laborales de precariedad y de la privatización del sector.
Por lo tanto, exigimos:
1. El fin de la privatización del sector, la educación social y el sector social no pueden ser un negocio, son un derecho público.
2. El fin de la precariedad, los convenios “basura” y las condiciones de inseguridad por falta de medios y recursos económicos y humanos. Basta ya de recortes, inversión inmediata para revertir la situación.
3. Rechazar los discursos racistas de la extrema derecha y la criminalización de la infancia en particular, y de los y las usuarias del sector social en general.
4. Manifestar todo nuestro apoyo a la movilización en Badajoz del 22 de marzo y mostrar nuestro compromiso para organizarnos e impulsar movilizaciones contra la precariedad y la privatización.
5. Desde A Coruña hacemos un llamamiento al resto de los y de las estudiantes del sector a organizarse y contactar con nosotras para organizar la respuesta.
En la Universidad de A Coruña, Facultad de Ciencias de la Educación, a 19 de marzo de 2025