Retirada inmediata de tódolos expedientes sancionadores!

Solidariedade cos e as estudantes reprimidas por loitar.

O pasado venres 11 de outubro decenas de miles de estudantes en todo o Estado baleiramos as aulas e enchemos as rúas na xornada de folga convocada polo Sindicato de Estudantes esixindo a publicación inmediata dos modelos de exame PAU en tódalas comunidades autónomas, en solidariedade cos e as compañeiras reprimidas salvaxemente en Murcia e denunciando os recortes no ensino público.

Galiza non foi unha excepción e o venres houbo folga e mobilizacións. A solidariedade e a comprensión de que, máis alá de que os modelos de PAU galegos estivesen publicados, os nosos problemas non rematan aí, o ensino público está afogado e non aceptamos a represión por resposta. Tamén os e as estudantes galegas tíñamos que responder, saír todos e todas a unha nunha mobilización que foi determinante para conseguir unha gran vitoria.

Froito da folga conseguíamos unha primeira vitoria, unha reunión co Ministerio de Educación, o Ministerio de Universidades e a CRUE este mesmo luns. Ese mesmo día anunciamos que o conseguimos!, grazas á loita o Goberno comprometíase a que tódolos modelos da PAU estean publicados en tódalas CCAA antes do próximo 26 de outubro.

Un gran triunfo do movemento estudantil organizado que non fora posible sen a actitude encomiable de centos de miles de estudantes que secundaron a folga, incluidos os e as estudantes galegas, actitude e entrega que a dirección do IES Plurilingüe Adormideras en Coruña decidiu reprimir con saña notificando onte mesmo, expedientes de expulsión fulminantes, para mañá xoves e o venres, de entre un e dous días a varias estudantes de 3º e 4º da ESO do centro por secundar a folga.

O mesmo día 11 pola mañá, alertadas por varias estudantes do centro sobre as ameazas de sanción a quen decidise secundar a folga, varios compañeiros e compañeiras do Sindicato de Estudantes contactamos telefónicamente e tamén desprazándonos ao propio centro, coa dirección do mesmo, concretamente coa súa vicedirectora. Informamos con todo o respecto, pero tamén con contundencia, de que o dereito dos e as estudantes, especialmente o dereito a folga.

Para estupefacción de todos e todas, lonxe de atender a esta información, onte mesmo chegaban as expulsións. Esta mesma mañá voltamos a notificar, tanto a centro como a Inspección Educativa, a vulneración flagrante dos dereitos dos e as estudantes do IES Plurilingüe Adormideras e a necesidade urxente de paralizar tan grave sanción que entre outras cousas, vulnera o dereito de alegacións dos e as estudantes e as súas familias ante unha execución inmediata das expulsións.

Varios compañeiros e compañeiras do Sindicato de Estudantes estivemos esta mañá no centro para trasladar o que a primeira hora da mañá xa comunicáramos telefónicamente ao seu director estas sancións, así como a imposición de faltas inxustificadas, supoñen unha vulneración dos dereitos dos e as estudantes do centro totalmente inaceptable e deben rectificar. A argumentación do centro, comezando polo seu director, é un recoñecemento explícito desta vulneración. Segundo as súas propias palabras, o centro non "activou o protocolo de folga porque consideraron que os e as estudantes do centro non estaban afectados polos motivos da mesma". É dicir, a dirección do centro, saltándose toda a normativa canto aos dereitos dos e as estudantes, decide por eles e elas se poden facer ou non a folga, e procede a sancionar a os e as estudantes que toman a súa propia decisión tal e como a lei recoñece para tódolos e as estudantes a partir de 3º da ESO incluído, sen necesidade de ningún tipo de autorización paterna ou materna.

Desde o Sindicato de Estudantes queremos lanzar unha clara mensaxe a tódolos e as estudantes deste centro afectados por estas sancións exemplarizantes, estamos con vós, non estades soas e non faremos o que a dirección deste centro pretende, que miremos cara a outro lado coma se aquí non pasara nada. A dirección do centro está actuando ilegalmente, poden e deben rectificar, e se non o fan será a súa responsabilidade explicar por qué o IES Plurilingüe Adormideras é noticia pola represión que exerce contra os seus alumnos e alumnas cando deciden exercer un dereito tan básico como o dereito a folga, amparado por lei e que ningunha normativa dun centro, nin a opinión particular de ningún equipo directivo pode vulnerar.

Tamén alertámoslles da situación de indefensión na que agora mesmo se atópan estes e estas estudantes e as súas familias ás cales, por certo, se lles comunicou unha información falsa, os seus fillos e fillas non se ausentaron do centro sen permiso, senón que exerceron o seu dereito a folga, grazas ao cal conseguimos unha vitoria.

Desde o Sindicato de Estudantes esiximos a retirada inmediata destes expedientes. A loita é o único camiño para defender os nosos dereitos e non ficaremos calados cando estes dereitos, que tanto custou conseguir, son esnaquizados.

Se tocan a unha, respondemos todas.

Cos nosos dereitos non se xoga.

***

La dirección del IES Plurilingüe Adormideras de Coruña expulsa a estudiantes por ejercer su derecho a huelga

¡Retirada inmediata de todos los expedientes sancionadores!

Solidaridad con los y las estudiantes reprimidas por luchar

El pasado viernes 11 de Octubre decenas de miles de estudiantes en todo el Estado vaciamos las aulas y llenamos las calles en la jornada de huelga convocada por el Sindicato de Estudiantes exigiendo la publicación inmediata de los modelos de examen PAU en todas las comunidades autónomas, en solidaridad con los y las compañeras reprimidas salvajemente en Murcia y denunciando los recortes en la educación pública.

Galicia no fue una excepción y el viernes hubo huelga y movilizaciones. La solidaridad y la comprensión de que , más allá de que los modelos de PAU gallegos estuviesen publicados, nuestros problemas no acababan ahí, la educación pública está que se cae y no aceptamos la represión por respuesta. También los y las estudiantes gallegas teníamos que responder, salir todos y todas a una en una movilización que ha sido determinante para conseguir una gran victoria.

Fruto de huelga conseguíamos una primera victoria, una reunión con el Ministerio de Educación , el Ministerio de Universidades y la CRUE este mismo lunes. Ese mismo día anunciamos que ¡lo habíamos conseguido!, gracias a la lucha el Gobierno se comprometía a que todos los modelos de la PAU estén publicados en todas las CCAA antes del próximo 26 de Octubre.

Un gran triunfo del movimiento estudiantil organizado que no hubiese sido posible sin la actitud encomiable de cientos de miles de estudiantes que secundaron la huelga, incluidos los y las estudiantes gallegas, actitud y entrega que la dirección del IES Plurilingüe Adormideras en Coruña ha decidido reprimir con saña notificando ayer mismo, expedientes de expulsión fulminantes, para mañana jueves y el viernes, de entre uno y dos días a varias estudiantes de 3º y 4º de la ESO del centro por secundar la huelga.

El mismo día 11 por la mañana, alertadas por varias estudiantes del centro sobre las amenazas de sanción a quien decidiese secundar la huelga, varios compañeros y compañeras del Sindicato de Estudiantes contactamos telefónicamente y también desplazándonos al propio centro, con la dirección del mismo, concretamente con su Vicedirectora. Informamos con todo el respeto, pero también con contundencia, de que el derecho a huelga no podía ser vulnerando, aportando toda la información necesaria sobre los derechos de los y las estudiantes, especialmente el derecho a huelga.

Para estupefacción de todos y todas, lejos de atender a esta información, ayer mismo llegaban las expulsiones. Esta misma mañana hemos vuelto a notificar, tanto al centro, como a Inspección Educativa, la vulneración flagrante de los derechos de los y las estudiantes del IES Plurilingüe Adormideras y la necesidad urgente de paralizar tan grave sanción que, entre otras cosas, vulnera el derecho de alegaciones de los y las estudiantes y sus familias ante una ejecución inmediata de las expulsiones.

Varios compañeros y compañeras del Sindicato de Estudiantes hemos estado esta mañana en el centro para trasladar lo que a primera hora de la mañana ya habíamos comunicado telefónicamente a su director estas sanciones, así como la imposición de faltas injustificadas, suponen una vulneración de los derechos de los y las estudiantes del centro totalmente inaceptable y deben rectificar.

La argumentación del centro , comenzando por su director, es un reconocimiento explícito de esta vulneración. Según sus propias palabras , el centro no “activó el protocolo de huelga porque consideraron que los y las estudiantes del centro no estaban afectados por los motivos de la misma”. Es decir, la dirección del centro, saltándose toda la normativa en cuanto a los derechos de los y las estudiantes, decide por ellos y ellas si pueden hacer o no la huelga, y procede a sancionar a los y las estudiantes que toman su propia decisión tal y como la ley reconoce para todos los y las estudiantes a partir de 3ª de la ESO incluido, sin necesidad de ningún tipo de autorización paterna o materna.

Desde el Sindicato de Estudiantes queremos lanzar un claro mensaje a todos los y las estudiantes de este centro afectados por estas sanciones ejemplarizantes, estamos con vosotros y vosotras, no estáis solas y no vamos a hacer lo que la dirección de este centro pretende, que miremos para otro lado como si aquí no estuviese pasando nada. La dirección del centro está actuando ilegalmente, pueden y deben rectificar, y si no lo hace será su responsabilidad explicar por qué el IES Plurilingüe Adormideras es noticia por la represión que ejerce contra sus alumnos y alumnas cuando deciden ejercer un derecho tan básico como el derecho a huelga, amparado por ley y que ninguna normativa de un centro, ni la opinión particular de ningún equipo directivo puede vulnerar.

También les hemos alertado de la situación de indefensión en la que ahora mismo se encuentran estos y estas estudiantes y sus familias a las que, por cierto, se les ha comunicado una información falsa, sus hijos e hijas no se ausentaron del centro sin permiso , sino que ejercieron su derecho a huelga, gracias a lo cual hemos conseguido una victoria.

Desde el Sindicato de Estudiantes exigimos la suspensión inmediata de estos expedientes . La lucha es el único camino para defender nuestros derechos y no vamos a permanecer callados cuando estos derechos, que tanto costó conseguir, son pisoteados.

Si nos tocan a una, respondemos todas.

Con nuestros derechos no se juega.