Retirada inmediata de tódolos cargos!  Xa abonda de represión!Todos, todas e todes á manifestación este venres 11 ás 19:30 na Praza Roxa

As rúas de Santiago de Compostela foron o domingo 6 de outubro escenario dunha gran manifestación contra o xenocidio sionista en Gaza e a invasión do Líbano.

A pesar dunha choiva torrencial, miles de persoas mobilizámonos para denunciar a complicidade do imperialismo estadounidense e tódolos gobernos da UE, incluído o de PSOE e Sumar que se segue negando a romper relacións económicas, militares e diplomáticas co réxime fascista de Netanyahu e a súa limpeza étnica contra o pobo palestino.

Tras unha mobilización exemplar, a Policía Nacional, cun dispositivo completamente desproporcionado desde primeira hora, cargou contra os grupos de manifestantes que de forma pacífica denunciaban a complicidade de grandes multinacionais co sionismo fronte os establecementos das devanditas corporacións.

Todas e todos ollamos as imaxes das agresións policiais contra persoas totalmente indefensas. O resultado da xornada: varios feridos e nove persoas detidas, finalmente liberadas pola presión da concentración inmediata fronte á comisaría, pero acusadas de graves cargos polos que poden enfrontarse a varios anos de cárcere.

A Policía Nacional cargou contra os grupos de manifestantes que de forma pacífica denunciaban a complicidade de grandes multinacionais co sionismo fronte os establecementos das devanditas corporacións.

Unha represión, por certo, que se produce dous días despois de que a Policía Nacional en Murcia mallase sobre menores de idade que estaban a manifestarse pacificamente esixindo coñecer o modelo de proba de acceso á universidade, coma se estivésemos baixo o franquismo.

Desde o Sindicato de Estudantes e Esquerda Revolucionaria queremos mandar toda a nosa solidariedade e apoio ás detidas, ás golpeadas e feridas, e a tódalas persoas que dunha forma ou doutra están a ser vítimas desta violencia vergoñenta e consentida polo Goberno central e do Ministro do Interior Grande-Marlaska.

Todo isto contrasta coa actitude de compadreo desa mesma Policía Nacional a escasos quilómetros de alí, na Coruña, onde escoltaron amigablemente durante horas aos 200 ultras do Málaga Club de Fútbol que chegaron a noite do sábado.

Encapuchados e vestidos de negro, protagonizaron múltiples altercados durante a madrugada do domingo, chegando a esnaquizar un bar nas inmediacións do estadio Riazor. Os fascistas do Fronte Boquerón paseáronse polas rúas da cidade ameazando e causando desfeitas sen que a policía fixese nada por evitalo. Todo o contrario. Non só non os detiveron, senón que os escoltaron ata o interior do estadio para que gozaran do partido e á saída exactamente o mesmo. Esta é a impunidade da que goza a extrema dereita!

O criterio para a represión está claro: se es de esquerdas e te mobilizas para denunciar un xenocidio ou para defender o teu futuro golpéante, detéñente, humíllante e presentan cargos contra ti. Pero se es un fascista dunha organización de extrema dereita, coñecida pola súa violencia e historial delituoso (ademais neste caso moitos forman parte de Exit Okupa, grupo paramilitar ó estilo Desokupa) non pasa nada. A fin de contas, a Policía Nacional non está a ser adestrada precisamente por este “grupúsculo” fascista de matóns que expulsan pola forza a familias traballadoras das súas casas? A cousa queda entre “colegas”.

E o máis escandaloso: todo isto sucede baixo un Goberno que se define como “progresista”, que enche a boca de palabras baleiras contra a extrema dereita mentres nos seus actos e políticas os ampara. Así é como se asfalta o camiño á reacción e se fortalece á extrema dereita. É imprescindible que se depuren urxentemente responsabilidades polas agresións policiais en Murcia e en Santiago de Compostela, e esiximos o cesamento inmediato do ministro Grande-Marlaska.

Hoxe máis que nunca é necesario que saiamos ás rúas para denunciar esta impunidade e a defendelos nosos dereitos. Non podemos permitir que estas vergoñentas actuacións sigan a repetirse ao longo e ancho do Estado. Este venres 11 de outubro o Sindicato de Estudantes convocou folga xeral estudantil en todo o Estado para esixir os modelos da PAU e contra a represión policial.

Ademais, ese mesmo día 11 estase convocado por parte do Peche USC, BDS e Rede Galega pola Palestina unha manifestación de repulsa pola represión en Compostela e pola retirada de tódolos cargos aos nove detidos nela. Desde o Sindicato de Estudantes sumámonos a esta mobilización e chamamos a tódolos estudantes a participar nela, ás 19:30h na Praza Roxa de Compostela.

O acontecido esta fin de semana é un motivo máis para redobrar esforzos en facer desta mobilización un duro golpe contra a reacción. Se nos tocan a unha, tócannos a todas.

Co fascismo non se discute, combátase coa organización e a loita!

Todos, todas e todes ás rúas!

----------------------------------------------------------------------

Solidaridad con las nueve detenidas en Compostela por manifestarse contra el genocidio sionista en Gaza ¡Retirada inmediata de todos los cargos! ¡Basta ya de represión!

Todos, todas y todes a la manifestación este viernes 11 a las 19:30h en Praza Roxa (Compostela)

Las calles de Santiago de Compostela fueron el domingo 6 de octubre escenario de una gran manifestación contra el genocidio sionista en Gaza y la invasión del Líbano. A pesar de la lluvia, a ratos torrencial, miles de personas nos movilizamos para denunciar la complicidad del imperialismo estadounidense y todos los gobiernos de la UE, incluido el de PSOE y Sumar que se siguen negando a romper relaciones económicas, militares y diplomáticas con el régimen fascista de Netanyahu y su limpieza étnica contra el pueblo palestino.

Tras una movilización ejemplar, la Policía Nacional, cuyo despliegue fue completamente desproporcionado desde primera hora, cargó contra grupos de manifestantes que de forma pacífica denunciaban la complicidad de grandes empresas multinacionales con el sionismo frente a establecimientos de dichas corporaciones.

Todos y todas hemos visto las imágenes de las agresiones policiales contra personas totalmente indefensas. El resultado de la jornada: varios heridos y nueve personas detenidas, finalmente liberadas por la presión de la concentración inmediata frente a la comisaría, pero acusadas de graves cargos por los que pueden enfrentarse a varios años de cárcel.

Una represión, por cierto, que se produce justo dos días después de que la Policía Nacional en Murcia apaleara a menores de edad que se manifestaban pacíficamente exigiendo conocer el modelo de prueba de acceso a la universidad, como si estuviéramos bajo el franquismo.

Lo ocurrido en Compostela contrasta con la actitud de compadreo que tuvo esa misma Policía Nacional en A Coruña, escoltando amigablemente a los 200 ultras del Málaga Club de Fútbol que llegaron el sábado noche.

Desde el Sindicato de Estudiantes e Izquierda Revolucionaria queremos mandar toda nuestra solidaridad y apoyo a las detenidas, a las golpeadas y heridas, y a todas las personas que de una u otra forma están siendo víctimas de esta violencia vergonzosa y consentida por el Gobierno central y su ministro del Interior Grande-Marlaska.

Todo lo ocurrido el domingo en Compostela contrasta con la actitud de compadreo que tuvo esa misma Policía Nacional a escasos kilómetros de allí, en A Coruña, escoltando amigablemente durante horas a los 200 ultras del Málaga Club de Fútbol que llegaron el sábado noche.

Vestidos de negro y encapuchados, protagonizaron múltiples altercados durante la madrugada del domingo, llegando a destrozar un bar en las inmediaciones del estadio Riazor. Los fascistas del Frente Boquerón se pasearon por las calles de la ciudad amenazando y causando destrozos sin que la policía hiciese nada por evitarlo. Todo lo contrario. No solo no les detuvieron sino que les escoltaron hasta el interior del estadio para que disfrutasen del partido y a la salida exactamente lo mismo. ¡Esta es la impunidad de la que goza la extrema derecha!

El criterio para la represión está claro: si eres de izquierdas y te movilizas para denunciar un genocidio o para defender tu futuro te golpean, detienen, humillan y hasta presentan cargos contra ti; pero si eres un fascista de una organización de extrema derecha conocida por su violencia e historial delictivo —en este caso también porque algunos de sus miembros forman parte de Exit Okupa, grupo de corte paramilitar estilo Desokupa— no pasa nada. A fin de cuentas, ¿no está siendo la Policial Nacional entrenada precisamente por este grupúsculo fascista de matones que expulsan por la fuerza a familias trabajadoras de sus casas? La cosa queda entre “colegas”.

Y lo más escandaloso: todo esto ocurre bajo un Gobierno que se define como “progresista”, que se llena la boca de palabras vacías contra la extrema derecha pero en sus actos y políticas les ampara. Así es como se asfalta el camino a la reacción y se fortalece a la extrema derecha. Es imprescindible que se depuren responsabilidades ya por las agresiones policiales en Murcia y en Santiago de Compostela y exigimos el cese inmediato del ministro Grande-Marlaska.

Lo sucedido este fin de semana es un motivo más para redoblar esfuerzos en hacer de esta movilización un duro golpe contra la reacción. Si nos tocan a una, nos tocan a todas.

Hoy más que nunca es necesario que salgamos a las calles a denunciar esta impunidad y a defender nuestros derechos. No podemos permitir que estas vergonzosas actuaciones se sigan repitiendo a lo largo y ancho del Estado. Este viernes 11 de octubre el Sindicato de Estudiantes ha convocado huelga general estudiantil en todo el Estado para exigir los modelos de la PAU y contra la represión policial.

Además, ese mismo día 11 se está convocado por parte del Peche USC, BDS y Rede Galega pola Palestina una manifestación de repulsa por la represión de la manifestación de Compostela y por la retirada de todos los cargos a los nueve detenidos en ella. Desde el Sindicato de Estudiantes nos sumamos a esta movilización y llamamos a todos los estudiantes a participar en ella a las 19:30 h en Praza Roxa, Compostela.

¡Al fascismo no se le discute, se le combate con la organización y la lucha!

¡Todos , todas y todes a las calles!