O Sindicato de Estudantes de Compostela presenta o día 9 de febreiro un acto homenaxe ao poeta comunista e preso político Marcos Ana. Neste acto faremos un homenaxe á súa obra e ao seu espírito de loita e trataremos o tema da memoria histórica e da represión durante o franquismo. Contaremos coa participación de profesores e co apoio do Edificio Público Matadoiro e varios centros de estudios da cidade.

El Sindicato de Estudiantes de Compostela presenta el día 9 de febrero un acto homenaje al poeta comunista y preso político Marcos Ana. En este acto haremos un homenaje a su obra y a su espíritu de lucha y trataremos el tema de la memoria histórica y de la represión durante el franquismo. Contaremos con la participación de profesores y con el apoyo del Edificio Público Matadoiro y varios centros de estudio de la ciudad.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-28549730-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');