A l'atenció del SEPC, USTEC, CGT, CCOO, UGT, FAPAC, FAPAES i totes les organitzacions de la comunitat educativa.

Estimats/des companys i companyes,

La decisió de decretar la presó sense fiança de Jordi Sánchez i Jordi Cuixart representa un salt qualitatiu en la repressió del govern del PP i l'Estat espanyol
contra els dreta democràtics del poble de Catalunya.

El PP, amb el suport de les institucions de l'Estat hereu directe del franquisme i de Ciutadans i el PSOE/PSC, han decidit augmentar l'escalada repressiva per a impedir al poble de Catalunya exercir el nostre dret a decidir i aixafar la nostra legítima aspiració a la república, mostrada de manera pacífica en el Referèndum del 1-O i ena vaga general del 3-O.

A la violència policial exercida contra desenes de milers de ciutadans, se suma ara l'empresonament de destacats dirigents del moviment de masses amb l'única finalitat d'acoquinar-nos i humiliar tot un poble.

L'única manera d'aturar aquest nou i salvatge atac als drets democràtics i als que vénen darrere amb l'activació de l'article 155 és actuant com ho vam fer l'1 i el 3 d'Octubre: organitzant una resposta massiva, contundent i immediata als carrers.

Des del Sindicat d'Estudiants ens dirigim als companys i companyes del SEPC, USTEC, CGT, CCOO, UGT, FAPAC i FAPAES, a tota la comunitat educativa de Catalunya, per a convocar immediatament una vaga general contundent i estesa en el temps en resposta a aquest atac i organitzar manifestacions massives a tota Catalunya a partir d'aquest dimarts.

Per tal de coordinar tots els aspectes que siguin necessaris us proposem reunir-nos demà mateix.

Llibertat immediata per a Jordi Sánchez i Jordi Cuixart!
No a la repressió franquista de l'Estat!
Vaga general i mobilització massiva als carrers ja!

Coral Latorre Campos
Secretaria General del Sindicat d´Estudiants

Carta del Sindicat d’ Estudiants a las organizaciones de la comunidad educativa
¡Contra la represión franquista, huelga general!

A la atención del SEPC, USTEC, CGT, CCOO, UGT, FAPAC, FAPAES Y TODAS LAS ORGANIZACIONES DE LA COMUNIDAD EDUCATIVA

Estimados compañeros y compañeras,

La decisión de decretar la prisión sin fianza de Jordi Sánchez y Jordi Cuixart representa un salto cualitativo en la represión del gobierno del PP y el Estado Español contra los derechos democráticos del pueblo de Catalunya.

El PP apoyado por las instituciones del Estado, heredero directo del franquismo, y flanqueados por Ciudadanos y el PSOE, han decidido aumentar la escalada represiva para impedir al pueblo de Catalunya ejercer su derecho a decidir y aplastar su legítima aspiración a la república, mostrada de manera pacífica en el referéndum del 1-O y la huelga general del 3 de Octubre.

A la violencia policial ejercida contra decenas de miles de ciudadanos, se suma ahora el encarcelamiento de destacados dirigentes del movimiento de masas con el único fin de amedrentarnos y humillar a todo un pueblo.

El único modo de parar este nuevo y salvaje ataque a los derechos democráticos y los que vienen detrás con la activación del artículo 155 es actuando como lo hicimos el 1 y el 3 de Octubre: organizando una respuesta masiva, contundente e inmediata en las calles
Desde el Sindicat d´ Estudiants nos dirigimos a SEPC, USTEC, CGT, CCOO UGT, FAPAC, FAPAES y a toda la comunidad educativa de Catalunya , para convocar inmediatamente una huelga general contundente y extendida en el tiempo en respuesta a este ataque y organizar manifestaciones masivas en toda Catalunya a partir de este mismo martes.
Para coordinar todos los aspectos que sean necesarios os proponemos reunirnos lo antes posible.
¡Libertad inmediata para Jordi sànchez y Jordi Cuixart!
¡No a la represión franquista del Estado!

Coral Latorre Campos
Secretaria General del Sindicat d´Estudiants

Huelga Estudiantil 14N Movilizaciones 12h

Puerta del Sol