cartelSE 26-27mar14 catalaComunicat de suport a la vaga d’estudiants del 26 i 27 març

El sindicat USTEC·STEs (IAC) dóna suport a la vaga d’estudiants dels propers 26 i 27 de març. Aquestes jornades s’inclouen dins la setmana de lluita que aquest sindicat, junt amb d’altres, ha convocat i, per tant, és una gran oportunitat perquè tota la comunitat educativa s’organitzi per cridar ben alt “Ni LOMCE, ni LEC, ni retallades” i per aturar unes mesures legislatives que continuen atacant l’ensenyament públic.

USTEC·STEs fa seves les reivindicacions d’aquesta vaga estudiantil “No a la LOMCE, No a la LEC”, alhora que exigeix la retirada del Decret de plantilles, que es doti de més professorat les escoles, i que s’incrementin les beques i les ajudes per a llibres, matrícules i transport.

Manifestem, doncs, el nostre rebuig a unes lleis que plantegen unes proves i revàlides externes que condicionen totalment i tensionen el procés d’aprenentatge de l’alumnat alhora que el segreguen de forma prematura. També denunciem les retallades en beques i ajuts que allunyen l’alumnat més humil de la formació i, per tant, distancien aquests sectors més desafavorits d’una igualtat d’oportunitats real.

USTEC·STEs (IAC) demana a tot el professorat que s’involucri en la setmana de lluita amb l’organització de xerrades i accions on puguin participar els estudiants i que ajudi i permeti l’organització i les assemblees de l’alumnat per debatre aquestes qüestions, com també faciliti la participació en la manifestació que començarà el dijous 27 de març a les 12 hores a la plaça de la Universitat a Barcelona, a la plaça Imperial Tarraco a Tarragona i plaça Constitució a Girona.

Encoratgem a què aquestes accions enforteixin la setmana de lluita i que desemboquin en una gran manifestació el dissabte 29 de març a les 17 h. a la plaça de la Universitat.

Huelga Estudiantil 14N Movilizaciones 12h

Puerta del Sol

Barcelona: Pl. Universitat

Tarragona: Pl. Imperial Tarraco